Obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti SJ-Provide s.r.o., so sídlom Dežerice 88, 95703 Dežerice, IČO 56 065 442, zapísanej v obchodnom registri pod sp. zn. Sro 46517/R, vedenom na okresnom súde Trenčín, e-mail co.sjprovide@gmail.com, telefónne číslo +421 910 375 256, adresa prevádzky Dežerice 88, 95703 Dežerice (ďalej len „My“ alebo „Predávajúci“), upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“), vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a Nás ako predávajúcich, ktoré vznikajú v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na webovej stránke www.bevisalon.sk.
Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.bevisalon.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Toto ustanovenie však neovplyvňuje práva a povinnosti, ktoré vznikli počas platnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako je Vám známe, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj na našu Zmluvu platí, že sa využívajú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás. Zmluva je teda uzatvorená dištančným spôsobom prostredníctvom E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).
V prípade, že niektorá časť Podmienok je v rozpore s tým, čo sme si dohodli počas procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, má prednosť konkrétna dohoda pred ustanoveniami týchto Podmienok.
1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
1.1. Cena je finančná suma, ktorú uhradíte za Tovar;
1.2. Cena za dopravu je finančná suma, ktorú uhradíte za doručenie Tovaru, vrátane nákladov na jeho zabalenie;
1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
1.6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
1.7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovávanie zadaných údajov a histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;
1.8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
1.9. Tovar je všetko, čo si môžete zakúpiť na E-shope.
2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIA
2.1. Kúpa Tovaru je možná iba prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
2.2. Pri nákupe Tovaru ste povinní poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste uviedli v Objednávke, budeme považovať za správne a pravdivé.
2.3. Na Našom E-shope poskytujeme aj možnosť hodnotenia Tovaru inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tým, že hodnotenia prepájame s konkrétnymi objednávkami. V internom systéme pri každom hodnotení evidujeme prepojené ID objednávky, čím vieme overiť a preukázať, že recenzia pochádza od skutočného spotrebiteľa.
3. UZATVORENIE ZMLUVY
3.1. Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.
3.2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (najmä za prístup na internet). Zo strany Nás nebudú účtované žiadne ďalšie náklady nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s používaním komunikačných prostriedkov na diaľku.
3.3. Na uzatvorenie Zmluvy je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. Tento návrh musí obsahovať nasledujúce údaje:
a) Informácie o kupovanom Tovare (na E-shope označíte Tovar, o ktorého kúpu máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto údaje zadávate v rámci tvorby Objednávky prostredníctvom užívateľského rozhrania E-shopu. Informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu doručenia a platby;
c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje potrebné na doručenie Tovaru, najmä meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.
3.4. Počas tvorby Objednávky môžete až do jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po kontrole údajov dokončíte Objednávku stlačením tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“. Pred jeho stlačením musíte potvrdiť svoje oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, inak nebude možné Objednávku dokončiť. Na potvrdenie slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
3.5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po jej doručení potvrdíme správou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky vo forme prílohy. Podmienky platné v deň Objednávky, teda vo znení priloženom k potvrdzujúcemu e-mailu, sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Potvrdením Objednávky dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami.
3.6. Môžu nastať situácie, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o prípady, keď Tovar nie je dostupný, alebo ak objednáte viac kusov Tovaru, než je možné dodať. Informácie o maximálnom počte kusov Tovaru Vám vždy vopred poskytneme na E-shope. Ak nastane dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy v pozmenenej podobe. Zmluva je v takom prípade uzatvorená až po tom, čo potvrdíte našu ponuku.
3.7. Ak bude na E-shope alebo v Objednávke uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať, ani v prípade, že ste dostali potvrdenie Objednávky. V takej situácii Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v pozmenenej podobe. Nová Zmluva je uzatvorená vo chvíli, keď našu ponuku potvrdíte. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena neodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo ak chýba či nadbytočne pribúda číslica.
3.8. Uzatvorením Zmluvy Vám vzniká záväzok uhradiť Celkovú cenu.
3.9. Ak máte zriadený Užívateľský účet, môžete vytvoriť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade ste povinní skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Proces tvorby Objednávky je však rovnaký ako pri kupujúcom bez Užívateľského účtu, s výhodou, že nemusíte opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
3.10. V niektorých prípadoch umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Na uplatnenie zľavy je potrebné vyplniť údaje o zľave do určeného poľa v rámci návrhu Objednávky. Ak tak urobíte, Tovar Vám bude poskytnutý so zľavou.
4. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať k svojmu Užívateľskému účtu.
4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu ste povinní uviesť správne a pravdivé všetky zadávané údaje a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.
4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov ste povinní zachovávať mlčanlivosť a neposkytovať ich žiadnej tretej strane. V prípade ich zneužitia nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
4.4. Užívateľský účet je osobný a nie ste oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.
4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, najmä ak ho nevyužívate dlhšie ako 12 mesiacov, alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.
4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, predovšetkým s ohľadom na potrebnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a, samozrejme, v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s Cenou v Zmluve. V návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, za akých je doprava zadarmo.
5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.
5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
a) Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 14 dní.
b) Kartou online. Platba prebieha prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptet.sk/shoptet-pay/obchodne-podmienky/. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná okamžite po potvrdení objednávky.
c) Na dobierku. Platba prebieha pri doručení Tovaru oproti jeho odovzdaniu. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
d) V hotovosti pri osobnom odbere. Platbu v hotovosti je možné vykonať pri prevzatí Tovaru v Našej prevádzke. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude taktiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná vo Vašom Užívateľskom účte.
5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po uhradení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch v okamihu vykonania platby.
6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD RIZIKA ŠKODY NA VECI
6.1. Tovar Vám bude doručený najneskôr do 5 pracovných dní spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vybrať z nasledujúcich možností:
a) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti GLS, Packeta;
b) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností GLS, Packeta
6.2. Tovar je možné doručiť iba v rámci Slovenskej republiky.
6.3. Doba doručenia tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladanú dobu doručenia Vám oznámime v potvrdení objednávky. Doba uvedená v týchto podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
6.4. Po prevzatí tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť neodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktorý naznačuje neoprávnenú manipuláciu a vstup do zásielky, nie je Vašou povinnosťou tovar od dopravcu prevziať.
6.5. V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 týchto podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám tovar. Zároveň to, že tovar neprevezmete, nie je odstúpením od zmluvy medzi nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia zmluvy, prípadne tovar uskladniť, za čo nám vzniká nárok na úhradu skladovného poplatku vo výške 10 EUR/deň. Ak sa rozhodneme odstúpiť od zmluvy, odstúpenie je účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
6.6. Ak je z dôvodov na Vašej strane tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady spojené s týmto opakovaným doručením. Platobné údaje na zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
6.7. Riziko škody na tovare prechádza na Vás v okamihu, keď tovar prevezmete. V prípade, že tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 týchto podmienok, riziko škody na tovare prechádza na Vás v okamihu, keď ste mali možnosť tovar prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu neprišlo. Prechod rizika škody na tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením tovaru.
6.8. V prípade, že tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, vždy Vás budeme informovať v prípade:
a) mimoriadneho výpadku výroby tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informáciu o tom, že nebude možné tovar dodať;
b) oneskorenia s dodaním tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
7.1. Zaručujeme, že v čase prechodu rizika škody na tovar podľa čl. 6.7 týchto podmienok je tovar bez vád, najmä že tovar:
a) zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
b) je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;
c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
d) je vhodný na účel, na ktorý sa tento druh tovaru bežne používa;
e) množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá bežným vlastnostiam tovaru tohto druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s ohľadom na verejné vyhlásenia učinené nami alebo inou osobou v rovnakom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
f) je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
g) zodpovedá kvalite alebo prevedeniu vzorky alebo predlohy, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.
7.2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
7.3. V prípade, že bude tovar obsahovať vadu, tzn. najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete nám túto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (tzn. reklamovať tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch, prípadne osobne na adrese Dežerice 88, 95703 Dežerice. Na reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu riešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vyriešime v súlade s Vaším uplatneným právom z vadného plnenia.
7.4. Ak má tovar vadu, máte nasledujúce práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady, alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru;
b) na odstránenie vady opravou tovaru,
pokým nie je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerné nákladný, čo sa posudzuje najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom vada odstránená bez značných ťažkostí pre Vás.
7.5. Sme oprávnení odmietnuť odstrániť vadu, ak je to nemožné alebo neprimerné nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady.
7.6. Ďalej máte právo na:
a) primeranú zľavu z ceny; alebo
b) odstúpenie od zmluvy,
ak:
a) odmietneme vadu odstrániť alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;
b) sa vada prejaví opakovane;
c) vada je podstatným porušením zmluvy; alebo
d) je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranej dobe alebo bez značných ťažkostí pre Vás.
7.7. Právo na odstúpenie od zmluvy nenáleží v prípade, že je vada tovaru nevýznamná.
7.8. V prípade, že ste si vadu na tovare spôsobili sami, práva z vadného plnenia Vám nenáležia.
7.9. Vadou tovaru nie je opotrebenie tovaru spôsobené jeho bežným používaním alebo u použitého tovaru opotrebenie odpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania.
7.10. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
a) dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
b) čo je obsahom reklamácie;
c) aký spôsob vyriešenia reklamácie požadujete;
d) Vaše kontaktné údaje pre účely poskytnutia informácie o vyriešení reklamácie.
7.11. Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od prijatia reklamácie odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vyriešení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie, môžete odstúpiť od zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
7.12. O vyriešení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe vyriešenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtovnými dokladmi alebo potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového tovaru, je Vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný tovar, náklady na toto vrátenie však hradíme my.
7.13. V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch dní od prevzatia tovaru.
7.14. V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia na vadu, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1. K odstúpeniu od zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
8.2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba nakupujúca tovar mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, tak do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade, že sme uzavreli zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a v prípade, že sme uzavreli zmluvu, na základe ktorej Vám budeme tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.
8.3. Od zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto podmienok.
8.4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.
8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 týchto podmienok sa považuje za zachovanú, ak nám v jej priebehu zašlete oznámenie, že od zmluvy odstupujete.
8.6. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. 8.2 týchto podmienok ste povinní nám tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pre dodanie tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že my porušíme uzavretú zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k nám, avšak opäť iba do výšky ceny za dopravu zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru, ktorý sme pri dodaní tovaru ponúkali.
8.7. V prípade odstúpenia od zmluvy Vám bude cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený pri odstúpení od zmluvy. Čiastka však nebude vrátená skôr, než tovar obdržíme, alebo nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť k nám. Tovar nám prosím vracajte čistý, ak je to možné, vrátane originálneho obalu.
8.8. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. 8.2 týchto podmienok nám však zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nevyhnutné na to, aby ste sa oboznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, t.j. spôsobom, akým by ste sa s tovarom zoznamovali v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie ceny.
8.9. My sme oprávnení odstúpiť od zmluvy kedykoľvek pred tým, než Vám dodáme tovar, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 6.9 týchto podmienok. Môžeme tiež od zmluvy odstúpiť, ak je zjavné, že ste v objednávke uviedli zámery nesprávne informácie. V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.
9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
9.1. Nie sme v zmluvnom vzťahu s kupujúcimi viazaní žiadnymi etickými kódexmi podľa ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
9.2. Riešenie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@bevisalon.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
9.3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Karadžičova 2, 820 07 Bratislava, IČO: 17 331 232, internetová adresa: http://www.soi.sk. Platformu na riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, zo kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
9.4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Karadžičova 2, 820 07 Bratislava, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1. Ak náš a váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad ak budeme zasielať tovar mimo územia Slovenskej republiky), bude sa tento vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia, týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
10.2. Všetku písomnú korešpondenciu si s vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, v užívateľskom účte alebo prostredníctvom tejto adresy, cez ktorú ste nás kontaktovali.
10.3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto podmienky, táto zmena sa však nebude týkať už uzavretých zmlúv, ale len zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene vás však budeme informovať len v prípade, že máte vytvorený užívateľský účet (aby ste mali túto informáciu v prípade, že budete objednávať nový tovar, zmena však nezakladá právo na výpoveď, keďže nemáme uzavretú zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo ak vám na základe zmluvy máme dodávať tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej zmluvy na pravidelnú a opakovanú dodávku tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.
10.4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodné katastrofy, pandémie, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá viac ako 10 dní, máme my aj vy právo od zmluvy odstúpiť.
10.5. Prílohou podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
10.6. Zmluva vrátane podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však tieto podmienky a potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky obdržíte e-mailom a budete mať teda vždy prístup k zmluve aj bez našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie objednávky a podmienky uložiť.
10.7. Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 1. Januára 2025
PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR NA REKLAMÁCIU
Adresát: SJ-Provide s.r.o.
Uplatnenie reklamácie
Dátum uzavretia Zmluvy:
Meno a priezvisko:
Adresa:
E-mailová adresa:
Tovar, ktorý je reklamovaný:
Popis vád Tovaru:
Navrhovaný spôsob pre vybavenie reklamácie:
Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujem, spolu s uvedením mojich kontaktných údajov pre účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
Dátum:
Podpis:
PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát: SJ-Provide s.r.o.
Týmto vyhlasujem, že odstupujem od Zmluvy:
Dátum uzavretia Zmluvy:
Meno a priezvisko:
Adresa:
E-mailová adresa:
Špecifikácia Tovaru, ktorého sa Zmluva týka:
Spôsob na vrátenie prijatých finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:
Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti „SJ-Provide s.r.o.” alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, mimo prípadov uvedených v § 1837 zák. č. 89/2012 Z.z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní od dňa uzavretia zmluvy, resp. ak sa jedná o kúpu tovaru, potom do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti tovaru, a v prípade zmluvy, na základe ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.
Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovom formulári.
Ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej obdržal.
Ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než tovar obdrží späť alebo než kupujúci preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.
Dátum:
Podpis: